close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 סוגי קולרים לכלבים

מערכת שורשכח תשרי, תשפב04/10/2021

קולר לכלב הוא רכישה חשובה שצירך לתכנן היטב...

תגיות:

אם יש לכם כלב בתור חיית מחמד, הרי שרכישת קולר לכלב היא אחת מהרכישות הראשונות שאותה תצטרכו לבצע. לרוב את הרכישה הזאת תבצעו ביחד עם רכישות אחרות כבר בשלב המוקדם. יש כאלה שירכשו את הקולר עוד לפני שהם יקבלו את הכלב אליהם לבית. מה אתם צריכים לדעת כאשר אתם רוכשים קולר חדש? קודם כל שיש היצע רחב מאוד של אפשרויות. השאיפה היא שתוכלו לעשות רכישה שתהיו שלמים איתה. רכישה של קולר שיביא איתו את כל היתרונות המגיעים בעת רכישה של קולר. אנו ננסה לתת לכם כמה רעיונות לקולרים שלא מעט אנשים מעדיפים לרכוש.

קולר סטנדרטי לכלב
הבחירה השכיחה

ביותר היא בחירת קולר לכלב סטנדרטי. כזה שבוודאי יצא לכם לראות על לא מעט כלבים שונים. הקולר עצמו יכול להיות מעוצב בצורה כזאת או אחרת. הוא יאפשר לכם לחבר אליו את הרצועה ללא בעיה, וגם לטייל עם הכלב לכל מקום שאליו תרצו להגיע. הקולר הזה לרוב יהיה גם הזול ביותר מבין כל הקולרים הקיימים בשוק. מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את הקולר שנראה לכם הכי טוב בעין.


קולר עם שם הכלב
אם אתם מאלה שלא מסתפקים בקולר הפשוט, תוכלו לחשוב קצת מחוץ לקופסא. כיום יש לא מעט קולרים שניתן להטביע עליהם את השם של הכלב, דבר שיאפשר לדעת את שמו. כך שאם חלילה הכלב ילך לאיבוד, יהיה עליו אמצעי זיהוי אפקטיבי. תוכלו כמובן להטביע על הקולר את השם שלכם ואת מספר הטלפון. כל מה שעולה לכם לראש יכול להיות אפקטיבי כאשר רוכשים לכלב קולר חדש. עליכם לקחת בחשבון כי הקולר הזה עשוי לעלות יותר בהשוואה לקולר רגיל. אך כמובן שכל אחד קובע מה טוב עבורו ועבור הכלב שלו.

קולר נגד נביחות
הכלב לא מפסיק לנבוח? זה יכול להיות מסתכל מאוד, בטח כאשר אתם יודעים שהוא עושה זאת ללא סיבה. קיימים קולרים שונים אשר מיועדים למנוע את הנביחות הללו. זה עשוי להישמע לכם מעט מוזר, אך הקולרים הללו אכן עושים את העבודה. הם יאפשרו לכלב להימנע מנביחות מיותרות, כאלה שאין בהן שום תועלת. הכלב ינבח רק כאשר הוא באמת יזדקק למשהו ,ותהיה לכך סיבה מספיק טובה. זה יחסוך מכם את הצורך להתעסק עם כל מיני עניינים שוליים. תוכלו לגדל את הכלב ללא שום בעיה ומבלי שתתחרטו שבחרתם דווקא את הכלב הזה.

קולר לכלב עם בנדנה
הכלבים יכולים להיראות טוב, כל עוד תבחרו להם את פריטי הלבוש המתאימים. יש כאלה שמלבישים את הכלב שלהם מכף רגל ועד ראש, אחרים מעדיפים לעשות בחירות יותר סולידיות. קולר בנדנה הוא ללא ספק הפתרון האידיאלי עבור אלה שלא רוצים ללכת רחוק מידיי. הקולר מאפשר לכם להוציא את הכלב לטיולים, ובו בזמן מאפשרים לו להיראות מיליון דולר. כך כל מי שיראה את הכלב שלכם, לא יצליח להישאר אדיש אליו. מגיע לכם לטייל עם הכלב ולקבל גם לא מעט מחמאות.

קולר חנק לאילוף הכלב
כל מי שחושב לרכוש קולר לכלב, חייב להבין כי מדובר על אמצעי שליטה. הקולר יסביר לכלב כי אתם אלה שאמורים להגיד את המילה האחרונה. קולר חנק אולי נשמע מעט מלחיץ, אך בפועל הוא קולר מאוד נפוץ. הקולר יאפשר לכם לאלף את הכלב גם כאשר אתם יוצאים איתו לטייל. משיכה קטנה בקולר תגרום לכלב להבין כי הוא עשה דבר רע. אל תחשבו כי הקולר עשוי לפגוע בכלב, הוא לא מביא איתו סכנה מיוחדת.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה